Flugtskydning året 2020

Vi startede året i februar med aspiranter Fra Peter Vinthers jagttegnshold.

Vores instruktører fik, med lidt Corona udfordringer og afbrydelser, hjulpet dem godt på vej mod at blive gode skytter, og vi håber på at se dem på banen fremover. Lørdag den 3. marts åbnede vi banen, og der blev traditionen tro serveret suppe til de fremmødte. Sæsonen blev dog midlertidig afbrudt af Corona. Da vi igen fik lov til at åbne med restriktioner, var det rart at se at folk kom på banen. Der har været et pænt fremmøde i løbet af sæsonen.

Vi havde haglskydeprøve på banen lørdag, den 23. maj 2020, hvor 20 aspiranter var oppe, de 16 bestod.

Haglskydeprøven i 2021 vil blive afholdt lørdag, d. 23. oktober 2021.

Centerholdet deltog igen i 2020 i turneringen. Vi endte på en 10. plads. Holdet består af 6 skytter, hvor de 4 bedste på dagen tæller, så alle kan være med. Vi kan altid godt bruge flere, der kunne have lyst til deltage. Hvis man skulle få lyst til at prøve, så kontakt Jeppe Andersen.

Juleskydningen blev desværre aflyst på grund af Corona, men den vender tilbage i 2021 og dagen er som altid den 4. søndag i advent.

I sæsonen 2021 skyder vi i marts hver lørdag fra kl. 12 -15 og fra april til og med august tirsdage kl. 18-21. Der vil altid være instruktører på banen, der kan hjælpe. Den første åbningsdag er lørdag, den 13. marts kl. 12.00, så mød endelig op!

Hvis der er nogen, der kunne tænke sig at hjælpe på banen, hører vi rigtigt gerne fra jer. Vi kunne godt bruge 1 eller 2 ekstra banepassere. Vi giver gerne et instruktørkursus, hvis I kunne have lyst, så kontakt Jeppe Andersen.

Husk det er jeres bane så kom og brug den.